به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری یزد برگزار شد؛کارگروه زنان و خانواده استان


یزدفردا "کارگروه زنان و خانواده استان یزد، به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری یزد و با حضور مشاور استاندار در امور بانوان و مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری و اعضای این کارگروه در محل سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
به گزارش یزدفردا، در این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده ،بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
تصویب طرحها و برنامه های امور بانوان دستگاه ها مربوط به 50 صدم درصد اعتبارات و ارائه مسائل و مشکلات ، فرصتها و قابلیتهای زنان شهرستان ابرکوه توسط فرماندار این شهرستان ، در دستور کار این جلسه قرار داشت.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری یزد، در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این جلسه، آشنایی با فرصتها و آسیبهای بخش بانوان و رفع مشکلات موجود در این بخش است.
" غلامحسین دشتی" افزود: برای رفع هر آسیب باید به استفاده از فرصتها و تقویت توانمندیها توجه ویژه داشت.
وی اظهار داشت: در بسیاری از موارد ، حل مشکلات بانوان، موجب رفع مشکلات مبتلابه مردان جامعه نیز می شود.
دشتی بر ضرورت تکمیل شاخص ها در روند ارائه آمار مرتبط با مشکلات بانوان تاکید کرد.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری یزد، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن هتک حرمت روز عاشورا و امام راحل عظیم الشان(ره) خاطرنشان ساخت: دشمنان ما، ارزش های ملت را نشانه رفته اند.
وی افزود: امام خمینی (ره) نماد همه ارزشها و آرمانهای دینی است و این مساله باید برای همگان به خصوص نسل نوپا و کودکان بازگو شود.
دشتی تصریح کرد: کسانی که اکنون پایبند به مبانی دینی هستند ، فرهنگ دینی از کودکی در وجود آنها نهادینه شده است.
مشاور استاندار در امور بانوان و مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری نیز طی سخنانی اصلاح شاخصها در روند تهیه آمار را ضروری دانست.
" مریم عبدالحسین زاده " از فرماندار ابرکوه به خاطر ارائه گزارش مسائل و مشکلات ، فرصتها و قابلیتهای زنان شهرستان ابرکوه تشکر نمود.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا